Технічна підтримка та сервіс
Ми намагаємося зробити обслуговування клієнтів максимально зручним і ефективним. Для цього ми надаємо інструкцію з експлуатації до кожного пристрою з нашого асортименту. Перед відправкою всі товари проходять ретельну перевірку, тому ви отримуєте повністю справну та якісну продукцію.
Більшість звернень до сервісного центру відбувається через те, що встановлення/налаштування пристрою відбувається без дотримання чіткої інструкції. Якщо інструкція не допомогла та ви стикнулись з проблемами в роботі обладнання - зверніться до нашого сервісного центру. Звернення приймаємо через електронну пошту: support@perpetum.com.ua
Умови звернення:
- ПІБ замовника
- Товар, придбаний у 3G Internet Svit
- Детальний опис з фото- або відео- фіксацією несправності/проблеми в роботі пристрою
- Номер телефону для звортнього зв'язку (зазначений у замовленні)
Зверніть увагу! Для швидкого вирішення питання необхідний детальний опис проблеми, з якою ви зіштовхнулись під час налаштування/експлуатації пристрою. Фото або відео значно пришвидшать процес вирішення ситуації.
Умови повернення та обміну несправного обладнання Ви можете подивитися на сайті в розділі Повернення і обмін. Умови гарантійного обслуговування знаходяться в розділі Гарантія.