Продавець Інтернет-магазин "3G Iнтернет Cвiт" розвиває свій бізнес на Prom.ua 11 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
1899 відгуків
+380 (99) 777-79-45
+380 (96) 777-78-45
+380 (63) 888-82-84
+380 (50) 888-82-94
площа Інженерна, 1, офіс 507, Запоріжжя, Україна
3g-internet-svit
Залишити відгук

Чому ми вибираємо саме ці смайлики?

Чому ми вибираємо саме ці смайлики?

Чому більш популярний, ніж смайлик або смайлик , коли всі три виражають щастя?

Чому я з меншою вероятиностью попрошу вас , поки сам я буду насолоджуватися , і з більшою ймовірністю використовувати або , щоб висловити свою вдячність, коли ви це зробите?

Як це емодзі стало означати «доброго ранку», коли офіційна назва емодзі «сонце за хмарою» більше схожий на звіт про погоду в день?

Вони відображають типи питань, заданих дослідниками в Школі інформації Університету Мічигану, коли вони вивчили використання emojis одним мільйоном користувачів через понад 1,2 млрд повідомлень.

Докторант Ай Вей і його колеги проаналізували взаємозв'язок символів зі словами, виміряли семантику емодзі і з'ясували, що робить деякі символи більш популярними, ніж інші. Більше 9% повідомлень, проаналізованих командою, містили принаймні один смайлик.

«Популярність emojis пов'язана з їх семантичними смислами», - каже Ай, аспірант-дослідник з Foreseer Group, дослідницької групи U-M, яка проводить передові дослідження, пов'язані з інтелектуальним аналізом даних, машинним навчанням і пошуком інформації.

«Emojis зі значеннями, близькими до популярних словами, з більшою ймовірністю буде використовуватися. Emojis з ясними і менш двозначними значеннями, більш ймовірно, буде використовуватися, і вони є добрими замінниками своїх словных аналогів ».

Emojis - це симпатичні маленькі символи, які допомагають нам виразити багато думки або емоції графічно, простим натисканням клавіші. І хоча їх використання в повсякденному спілкуванні стало другою натурою для багатьох у всьому світі, більшість з нас мають дуже конкретні переваги щодо того, що ми вибираємо.

Клавіатура Kika Emoji, яка використовувалася для збору даних в 2015 році, містила майже 1300 emoji, більшість з яких використовувалися рідко. Користувачі знаходять кілька фаворитів - наші символи переходу - серед спектру emojis, багато з яких, схоже, кажуть схожі речі.

«Ми виявили, що популярність emojis дійсно залежить від безлічі факторів, пов'язаних із семантикою. Цілком імовірно, що, хоча ці эмоджи схожі, люди не розуміють їх однаково. Це може бути також з-за того, що деякі эмоджиты менш двозначні або краще їх замінюють слова, - сказала Ай.

«Ймовірно, існують інші фактори, не пов'язані зі змістом, наприклад, як вони розташовані на клавіатурі смайликів».

Іншими словами, популярність вибору змушує інших приймати той самий вибір.

Метод, який дослідники використовували у своєму дослідженні, дозволив їм знайти семантичний зміст, досліджуючи сусідні символи.

«Розумний алгоритм може аналізувати великі дані користувальницьких повідомлень, що містять emojis, і відображати emojis і слова у простір, де ті з схожими смисловими значеннями близькі», - сказав Ай. «У такому просторі зміст і настрій смайликів можна вивести з їх найближчих сусідів».

Щоб проілюструвати це, дослідники створили тривимірну візуалізацію семантичного простору. Приклад того, як символи кластера у відповідності зі значенням, призначеним користувачами, а не ілюстрацією, ілюструється розбитим серцем. Це близько до сумували і сумним особам, а не до інших серцевих символів, які схожі за зовнішнім виглядом.

У той час як люди все частіше використовують emoji, щоб замінити слова в реченнях, наприклад, пляшка вище для подання годування дитини, велика частина використання полягає у вираженні емоцій, як у випадку з великими пальцями вгору або поцілунками в нашому прикладі.

В сукупності ми присвоїли значення деяких символів, які не відповідають опису, наведеному їх творцями, кажуть дослідники.

«Люди не використовують emojis, як вони описуються стандартом юнікоду. Ми знаємо, як люди інтерпретують эможи, виходячи з того, як вони насправді використовують їх у своїх повідомленнях, у контексті слів, - сказав Ай.

«Кажуть, що картина коштує тисячі слів. Невербальні символи в онлайн-комунікаціях проявили свою силу з тих пір, як з'явився перший смайлик «:)», і він стане ще більш потужним, оскільки нові форми (наприклад, анімації у форматі gif) будуть підтримуватися сучасними програмами і веб-сайтами. Ці символи, як всюдисущий новий мову, також полегшують спілкування через мовні та культурні бар'єри ».

А щоб ваші смайлики завжди були позитивними і оригінальними не забувайте про гарну музику. У цьому вам допоможуть якісні навушники, які дозволять вам насолоджуватися улюбленими треками де б ви не були.

Інші статті

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner