Продавець Інтернет-магазин "3G Iнтернет Cвiт" розвиває свій бізнес на Prom.ua 11 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
1899 відгуків
+380 (99) 777-79-45
+380 (96) 777-78-45
+380 (63) 888-82-84
+380 (50) 888-82-94
площа Інженерна, 1, офіс 507, Запоріжжя, Україна
3g-internet-svit
Залишити відгук

Віртуальна реальність або таблетки

Віртуальна реальність або таблетки

Принаймні на це сподівається Метью Штудт, генеральний директор «AppliedVR». Саме вони формують цілу базу даних контенту, який буде здатний полегшити біль, використовуючи технологію віртуальної реальності, а також полегшити хвилювання в процесі медичних процедур. Дана компанія вже активно працює з лікарнями і лікарями для перевірки механізмів роботи VR-гарнітури і оцінити ступінь її ефективності.

До цього моменту компанія вже створила три різних додатки для полегшення больових відчуттів і одне для зниження хвилювання пацієнта. Штудт також стверджує, що компанія також ініціює плідну співпрацю з іншими виробниками подібного контенту. На сьогоднішній день гарнітури від AppliedVR використовуються в лікарських кабінетах і лабораторіях для проведення таких процедур як забір крові або введення епідуральної анестезії.

Потенціал віртуальної реальності вже давно вивчається в якості аналгетика, чинного шляхом відволікання уваги пацієнта від болю в процесі, наприклад, перев'язок після пошкодження тканин. Але до недавнього часу обладнання, яке необхідно для подібних маніпуляцій було занадто дорогим для лікарень. Хантер Хоффман, директор дослідницького центру віртуальної реальності у Вашингтоні і безпосередній розробник програми щодо полегшення болю «Snow World», стверджує, що обладнання, яке він використовує у відділенні інтенсивної терапії для полегшення болю в цілому обійшлося в 35 000$.

Але з появою бюджетного варіанту окулярів віртуальної реальності, виробництвом якого починає займатися все більше компаній (від Samsung до HTC) для лікарень і лікарів придбання такої техніки стало набагато простіше і дешевше. Саме в цьому компанії на зразок AppliedVR бачать можливості для подальшого поширення своєї ідеї. Адже покупка очок і примітивного мобільного телефону, здатного з ними працювати обійдеться набагато дешевше, ніж покупка дорогого обладнання, як це було в минулому.

Вже зараз компанія працює з Синайським Медичним центром, який за суміснику є інвестором для подальших розробок цієї фірми і з дитячою поліклінікою Лос-Анжелеса, яка надала платформу для дослідження ефективності роботи цього програмного забезпечення. Нещодавно завершене дослідження принесло просто вражаючі результати. Групі з 60 пацієнтів з різними видами болі в маніпуляційному кабінеті у процесі проведення процедур було запропоновано пограти в гру, де поворотом голови потрібно було закидати м'ячі у кошик. І пацієнти дійсно відволікалися і менше боялися процедур.

Після підведення підсумків, Бреннан Шпігель, який керує дослідженням, стверджує, що в середньому рівень болю у пацієнтів у процесі маніпуляції скорочується на 24%. При маніпуляціях без окулярів віртуальної реальності пацієнтів просили оцінити ступінь болю за шкалою від нуля до 10. І вона становила в середньому 5,5. Тих же пацієнтів попросили оцінити ступінь болю з використанням очок і вона в середньому становила вже 4 бали. «Незважаючи на удавану невелике розходження, це досить високий показник», - стверджує Шпігель. «Це, По суті, мало чим відрізняється від того, що ми бачимо при використанні медикаментозних анальгетиків».

Тепер Шпігель хоче піти далі і провести контрольоване дослідження, де пацієнтам буде запропоновано використовувати гарнітуру віртуальної реальності в міру необхідності під час всього перебування в лікарні, а інших залишити на традиційній терапії.

До перспектив віртуальної реальності в медицині Шпігель ставиться зі здоровим оптимізмом. Як би там не було, окуляри правда зменшують дискомфорт пацієнта від болісних процедур. Він вважає, що як мінімум цю технологію варто використовувати в якості релаксації для пацієнта, так як це буде набагато зручніше для обох сторін. Лікаря буде комфортніше працювати зі спокійним і урівноваженим пацієнтом, а хворий зможе уникнути зайвого стресу.

Елліот Крейн, головний лікар відділення педіатрії також думає, що віртуальна реальність стане відмінним підмогою в дитячій медицині. Дуже часто гіперактивність дітей заважає спокійному огляду. Також залишається проблема переконати дитину сидіти спокійно в процесі будь-яких терапевтичних маніпуляцій. І саме окуляри віртуальної реальності на думку педіатра зможуть полегшити роботу дитячого лікаря. За його словами, найбільшою проблемою на даний момент можна вважати пошук розробників відповідного контенту, які захочуть створювати додатки для конкретних потреб лікарень. А AppliedVR как раз и стремятся к созданию подобного обширного каталога приложений.

Но Шпигель настроен не столь оптимистично. Он считает, что нужно определить конкретную сферу, когда очки виртуальной реальности будут полезны, а когда нет. Он часто вспоминает ситуацию со своей пациенткой у которой был рак. Он предложил ей надеть очки и, чтобы отвлечься, перенестись куда-то в Исландию к примеру. «Она посмотрела на меня как на сумасшедшего», - говорит он: «Нельзя переоценивать свойства виртуальной реальности. Нужно понимать, что подход к лечению каждого пациента должен быть сугубо индивидуален»

Інші статті

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner