Технічна підтримка та сервіс
Ми намагаємося зробити обслуговування клієнтів максимально зручним і ефективним. Тому в нашій компанії існує технічна підтримка, яка допоможе Вам налаштувати обладнання, і сервісний центр, фахівці якого забезпечать належний огляд, діагностику несправностей і ремонт обладнання.
Оскільки магазин 3G Internet Svit є офіційним представником компанії Інтертелеком, для Вас працює кол-центр, в якому Вам допоможуть налаштувати CDMA роутери та модеми, а також проконсультують з питань підключення, вашого тарифного плану та роботи в мережі Інтертелеком. Зв'язатися з кол-центром Ви можете за номерами:
+38(099)-0000-037
+38(093)-0000-037
+38(099)-0000-530
З питань налаштування та обслуговування 3G/4G роутерів та модемів, які працюють з операторами Київстар, Lifecell та Vodafone, Ви можете звернутися до нашої технічної підтримки за номерами:
+38(099)-4440-911
+38(068)-8811-911
+38(093)-8898-911
+38(050)-4250-489 - ТІЛЬКИ VIBER (пн-пт з 9:00 до 18:00)
Також можна зв'язатися з нашим сервісним відділом через електронну пошту:
service@3g-internet-svit.com.ua
З питань щодо повернень обладнання, обміну і гарантійного обслуговування звертайтесь за номером:
+38(050)-4250-489 (пн-пт з 9:00 до 18:00)
Умови повернення та обміну несправного обладнання Ви можете подивитися на сайті в розділі Повернення і обмін. Умови гарантійного обслуговування знаходяться в розділі Гарантія.